kain kain bila nak jahit

Sejak kebelakangan ni aku ada hobi baru....ye beli kain.
Berlambak -lambak kain ku beli tapi jahitnya tak juga...ntah bila nak ada masa nak jahit, nak tempah pulak takde tailor nak ambik kalau dah banyak-banyak.




Ni kain-kain denim, akubeli dekat Jakel. Cadangnya nak buat Abaya,skirt kembang dan tudung. Mudah -mudahan siaplah. Tapi ada lagi kain-kain Jakel yang aku beli 4 tahun dulu, terperuk lagi dalam almari..kain cadar...huhhh terasa teruknya perangai




NI pulak kain -kain cotton vietnam. Aku beli dengan http://kainohkain.blogspot.com.
Tamak punya pasal, nampak cantik aje semua beli...sudahnya tersadai . Hajat hati nak buat baju kurung dan maxi dress.....tolonglerr doa doakan semoga cita cita aku ni tercapai dalam jangkamasa terdekat.

Sementara tu aku harap aku mampu menahan nafsu tak beli kain lagi dah.

0 comments: