Intai ...handbag organizer ??

Tadi pagi kemas kemas handbag, teringat pulak nak snap gambar....jadi hari ni kita cerita pasal organizer kesayangan aku ni...

Ni namanya Handbag organizer....;)) , murah aje harga nya tapi sangat berguna . Organizer ni bukan aku yang beli, tapi adik aku Ely yang bagi ....mulanya aku kirim tapi dia kasi free pulak...haaa baguskan, lainkali boleh kirim lagi. Tapi kalau sesiapa nak beli, bolehlah beli kat Guardian . Ada banyak warna, tapi aku suka warna oren sebab warnanya terang dan berani. Aku kan berani...ngeh ngeh ngeh....

Tengok cantik ajekan tersusun barang barang aku dalam organizer ni. Gula gula limau pun ada.....tu kudapan masa boring boring .
Lagipun guna benda ni senang lah untuk aku yang suka tukar tukar handbag ni......keluarkan dan masukkan, takyah risau ada barang tertinggal, walaupun kekadang tertinggal juga....


Tengok ...cantik sajakan tersusun dalam handbag aku . Lagipun senang , sebab bila nak cari barang raba saja , maklumlah susunatur tu sama saja ,jadi boleh ingatlah kat mana ku selit .
Ni pulak purse aku, penuh dengan kertas kertas yang ntah apa-apa....kekdg bila nakbeli barang baru perasan, kertas semua isinya, duit takdepun.....nasib baik kebanyakkan kedai boleh guna Debit kad.

Lepas ni bolehlah masing masing pakat tayang handbag organizer pulak.....

1 comments:

zuwaidah said...

elok sangat kalau kak zu pun beli sama. hmmmm bagusss good idea nih. purse pun nak kena tukar lain..asyik kepit bawah ketiak..hmmmm dah kusam hahahahaha...basak peloh ketiak la kot. hishhhhhhhhhhh!