Fridge magnet

Walaupun aku suka loceng, tapi aku pun suka fridge magnet  ( kira hint ni tau, hehe )
Tapi tak banyaklah koleksi aku, sebenarnya banyak, tapi banyak yang dah pecah dan hilang dek penangan hero hero ku...suka suka ambik buat main.
Sayang juga sebab beli mahal mahal, jauh jauh pulak tu , konon untuk kenangan , almaklum bukan senang nak sampai negara jauh jauh...sudahnya pecah dan hilang. Redha ajelah

Ini sajalah yang masih ada.


Sorrylah gambar terbalik.......

Ucapan ribuan terimakasih buat yang sudi bagi aku fridge magnet ni. Yang paling banyak bagi aku FM ni adalah biras aku, NorAsyikin sebab dia selalu "outstation". Lepas tu adik adik aku , adik adik ipar aku pun ada bagi.
Kawan kawan pun ada juga bagi seketul dua .
Jadi aku ucapkan ribuan terimakasih dengan ucapan bagilah lagi.

Ni salah satu aktiviti anak-anak masa cuti sekolah. Aku beli set ni dekat Cosway, eh bukan beli , pesan kat Amy tapi dia bagi free....muahhh thanks Amy
Layan ajelah gambar gambar anak-anak ni mengerjakan Plaster Of Paris FridgeMagnet. Ntah hapa hapa Akmal warnakan, semua warna bercampur. Sudahnya ladybird jadi warna hijau
                            Bahagi bahagikan dulu.....Akmal dah ambil Ikan. lepas tu ambil ladybird pulak



                                                           On your mark....get set...................



                                                               Tekun je Afif...




                                                                 Tadaaaaaaaa
Ikan dah pecah sket, lum apa apa dah jatuh. Rama-rama Afif buat,  Kudalaut Amerul warnakan, Ikan mula-mula Akmal warnakan, sekali kena basuh balik sebab tersgt buruk, ( lupa nak snap ), Ladybird....hehe mesti boleh teka siapa warnakan....hijau semua sudahnya........takpelah.

                                                       Ni satu lagi hasil kreativiti anak-anak,.
                                         Nak sangat suruh ayahnya stop smoking, siap letak gambar ngeri tu as FM unfortunately its not yet working. Ketegaq kan....

0 comments: